joi, 9 septembrie 2010

Autumn.


A venit toamna, si din cate observ incet incet se lasa si melancolia printre suflete. 

Ceata ca aburi se revarsa peste strazi , iar frigul se inteteste, vantul ne sufla parul si ne trezeste din vise, sau din contra daca suntem inauntru ne face sa visam mai mult si mai mult si mai mult.. Iubirile de vara incet incet dispar, sau cine stie poate s-au legat legaturi mai stranse.. Eu , eu nu stiu ce e cu mine. Zambesc doar de dragul lor , al prietenilor..  A venit toamna si a pus stapanire pe sentimente,gandurile, emotiile si trupul meu , ma poseda si o las sa faca ce vrea cu mine. 

8 comentarii:

  1. multumesc frumos :*:* .. da a venit toamna .. frumoasa postare . eu zic sa completezi si tu leapsa ti-o dau eu adica o dau mai departe pentru tine daca vrei >:D< poti sa o iei dla mn :)

    RăspundețiȘtergere
  2. incet incet se lasa si melancolia printre suflete.


    De ce? Toamna poate venii si cu bucurie, nu doar cu melancolie...

    RăspundețiȘtergere
  3. hey am ceva pentru tine pe blog :) te astept sa treci pe acolo :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Scrie parerea ta(pentru mine conteaza extrem de mult) http://clipe-din-viata.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. O haidee! Sper ca nu ne-ati lasat balta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut!
    Un blog interesant. Va astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Ce am mai scris.