luni, 30 august 2010

La multi ani din nou!


Doamne atat de multe lucruri incat am uitat complet de blog. 

Am fost asa de zapacita in ultimu timp. scuzescuzescuzescuze.

Sa incep cu La multi ani Alex. La multi ani Eu. and La multi ani toti Alexandru/Alexandra.

Mi-am pus in gand sa fiu mai puternica si sunt, vad viata din nou colorata, si promit ca nu ma voi mai lasa trasa in jos de nimeni si de nimic, mi-am pus multe in cap si mai ales acum ca incepe scoala vreau sa incep cu dreptul.  Totusi imi pare rau ca se termina vara, si eu nu am facut aproape nimic :(.

Voii ce ati mai facut:*?


Ali.

5 comentarii:

  1. Ciudat.Se pare ca sunt singura persoana care nu stia ca se serbatoreste Sf.Alexandru:">
    Am aflat si eu aseara:))
    Ei bine,la multi ani,Alex,la multi ani,Ali!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, La mulți ani și ție.

    Vara asta am făcut multe.. de la luat carnetul A și B, la plantat de molizi în Piatra Craiului 5 zile, la bălăurit Retezatul 2 săptămâni, la făcut ocazie moca București - Constanta - Buzău și acasă cu o noapte de somn în fiecare oraș, fost la diverse spectacole prin țară, fost la mândra pe ocazie de mai multe ori decât îmi fac ordine în cameră, fost în Bucegi o săptămână și cel mai important lucru - m-am îndrăgostit.
    Și altele, dar sunt detalii.

    Cum n-ai făcut aproape nimic.. ai iubit!

    RăspundețiȘtergere
  3. ia acets inceput de scoala ca pe un nou inceput in viata ta. pupicei:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa-i ca pot fura banner-ul vostru?:D
    Adica sa-l pun pe blogul meu. ^^

    RăspundețiȘtergere

Ce am mai scris.