luni, 2 august 2010

Această postare are şi un titlu.


Am job.

Am un văr care are 5 anişori, acum pe 4 august şi pe timp de vacanţă, mama lui, mătuşa mea nu are cu cine să-l lase în grijă şi mi-l aduce mie. Super dacă stai să te gândeşti ca acum e 2:30 am şi eu trebuie să fiu la el la 7:30.

Bineînţele, mă plăteşte! Eu am tot insistat să termine cu fazele astea, dar Cristina, mătuşa mea tot mă cicăle să îi iau.

Deci, e un job! Şi eu când eram micuţ am fost lăsat în grija ei, ea având tot 15 ani. Deci, ne ajutăm reciproc.

Cu ocazia asta vreau să îi spun şi La mulţi ani! E un copilaş foarteeeeee energic şi mă disperă, dar îl iubesc!

* Şi da, cel din poză el e.


Alex.

4 comentarii:

  1. ehh macar e un job si daca mai e si platit e si mai bine. incepi si tu s avezi ca totusi a face bani nu e chiar floare la ureche

    RăspundețiȘtergere
  2. ehee eu pe 6 august fac 17 ani :))Deci merita toti am fost sau vom fii ajuta-ti exact de cn nu ne asteptam ..si mai stii :D poate te ajuta chiar el pe viitor :))

    RăspundețiȘtergere
  3. app te astept si pe la mmine :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Ai un super blog cu postari originale as dori sa fac schimb de link cu tn daca vrei situ meu este http://kessu-tv-online.blogspot.com/ te astept cu un raspuns.Pa

    RăspundețiȘtergere

Ce am mai scris.