marți, 20 iulie 2010

Unu arab.

   Având în vedere faptul că este prima postare, decidem să scriem povestea noastră...

   Era un sfârşit de primavară, când am decis să schimbăm primăvara în vară. A început pe Hi5, cu primele commenturi, apoi urmând să ne cunoştem mai bine pe Messenger. Am vorbit noi ce-am vorbit şi ne-am gândit să ieşim... 

   Când am ieşit, am hotărât să ne vedem la metrou la Victoriei să mergem in Herăstrău. Ajunşi în Herăstrău, ce mă gândesc eu? " Ce-ar fi dacă ia-şi vedea ţâţele lui Ali? Stau puţin pe gânduri şi ce fac? Îi trag de bluză, acolo la gât.  Şi ea ce se gândeşte: că ar fii bine să-mi dea o palmă. 

   După toate prostiile astea, nu ne-am mai văzut vreo 4-5 zile. Apoi am ieşit iar şi iar... Şi am devenit cei mai buni prieteni. 

   O iubesc pe Ali şi Ali mă iubeşte pe mine. 

   


5 comentarii:

  1. cum saa nu o iubestii pe alii :X ?

    frumoasaaa povestea voastra:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. faza cu tatele e de-a dreptul hilara.am ramas tampita.WHAT THE FUCK.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm atunci a fost o comversatie ciudata ceva de genul :
    "-Alex, esti nesimtit.
    -Ehh o sa te obisnuiesti cu asta "

    :)) si ce crezi? m-am obisnuit :))

    ali.

    RăspundețiȘtergere

Ce am mai scris.